شرکت ها و موسسات و طراحی سایت شرکتی برای آن ها
نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به افزایش روز افزون آمار کاربران اینترنت, استفاده از اینترنت تمامی جوانب کسب و کار را تحت تاثیر قرار داده است. تجارت متحول شده است و شرکت ها و موسساتی که در عرصه کسب و کار فعال هستند با بهره گیری از فضای ایجاد شده و بازار قابل توجهی که اینترنت برای آن ها به وجود آورده است, تلاش کرده اند که از این پتانسیل نهایت استفاده را با طراحی سایت شرکتی برده و موفقیت های بزرگی را برای خود به ارمغان بیاورند.

شرکت ها و موسسات با داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانند رزومه شرکت, کالا ها و خدمات خود را بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی معرفی نمایند.

یافتن بازار های هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه آن داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای است, از اصلی ترین مسائلی است که می توان از طریق ایجاد وب سایت شرکتی به آن دست یافت.

ویژگی های عمده طراحی سایت شرکتی برای شرکت ها

اگر طراحی سایت شرکتی مطابق با استاندار های سئو انجام گرفته باشد, در یک بازه کوتاه زمانی شرکت ها می توانند به اهداف بازاریابی مد نظر خود دست پیدا کنند. طراحی سایت شرکتی یکی از مهم ترین انواع طراحی وب سایت است که باید با توجه به نوع تجارت شرکت ها و توجه به بازار های هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی مناسب طراحی گردد.

ظاهر سایت, داشتن گرافیک متناسب با موضوع و جذاب و نحوه قرار گیری اطلاعات در قالب سایت مواردی هستند که در اعتماد سازی مشتریان کمپانی تاثیر به سزایی دارند اما تاکید اصلی یک سایت شرکتی, توجه به حضور در صفحه اول نتایج جستجوی مرورگر ها بر اساس کلمات کلیدی و نام شرکت است. حضور در صفحه اول نتایج به ویژه لینک های اول تا سوم, از طریق طراحی حرفه ای و بهینه سازی امکان پذیر است. استفاده از قالب های آماده و سایت های کپی برداری شده قطعا نمی توانند رسیدن به چنین هدفی را تضمین کنند.





:: برچسب‌ها: شرکت , موسسه , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگا اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: